آخرین اخبار
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
بازدید:۸۳۷
به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس به برگزاری بازی دوستانه میان تیم سپاهان و زنیت معترض است.
کد خبر : ۱۱۱۱

باشگاه سپاهان قصد دارد بعد از برگزاری بازی هفته بیستم و با توجه به زمانی که تا برگزاری مسابقات حذفی وجود دارد، دیدار دوستانه ای را با تیم زنیت روسیه انجام دهد و این بر اساس توافقاتی است که قبلا بین دو باشگاه صورت گرفته است.

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس به برگزاری این بازی دوستانه که با هماهنگی سازمان لیگ صورت گرفته، معترض است. این در صحبت های محمد محمدی یکی از معاونین باشگاه مشهود است. او در این باره می گوید:« لیگ‌مان به هم می ریزد! تیم ما ۶-۵ روز یکبار بازی میکند چرا الان باید ۹روز فاصله بیفتد؟ بازی با زنیت برای سپاهان آورده خیلی خوبی خواهد داشت. تمام مربیانی که بزرگ فکر می کنند به دنیال بازی با تیم قوی هستند اما نه در این زمان از فصل، این اتفاق کلا به نفع سپاهان است. امیدوارم این اتفاق برای همه رفم بخورد. اگر قرار است برنامه ریزی اینچنینی باشد زودتر به ما هم اعلام کنند. من در قرعه کشی جام حذفی بود، گفتند اول و دوم بازی های جام حذفی برگزار می شود.»

با وجود اعتراض باشگاه پرسپولیس به این موضوع این دیدار دوستانه برگزار خواهد شد. سازمان لیگ به بهانه دیدار سپاهان در برابر زنیت وقفه در برگزاری بازی ها به وجود نیاورده است، بلکه با توجه به نوع برنامه ریزی سازمان لیگ تیم سپاهان دیدار دوستانه خود را با تیم زنیت تدوین کرده است.

از سویی اعتراض به برنامه های آماده سازی یک تیم از سوی باشگاه منطقی نیست و زمانی اعتراض باشگاه پرسپولیس وارد خواهد بود که سازمان لیگ به خاطر برنامه  های آماده سازی یک تیم تقویم بازی ها را دستخوش تغییر کند که سازمان لیگ این خبر را تایید نکرد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها